A családokat, hozzátartozókat ért gyász, elhalálozás esetén célszerű (mielőtt elkezdik az ügyintézést) felvenni a kapcsolatot velünk.
Mi mindenben segítünk, tanácsot adunk mit hogyan, mi után kell elvégezni.
Az ügyintézéshez szükséges iratok, dokumentumok:
Elhunyt okmányai:
- személyi igazolvány, lakcímkártya
- születési anyakönyvi kivonat
- családi állapotot igazoló dokumentum
Ha az elhunyt családi állapota házas volt: házzassági anyakönyvi kivonat
Ha az elhunyt családi állapota elvált volt: jogerős bírói ítélet, válási határozat
Ha az elhunyt családi állapota özvegy volt: elhunyt házastársa halotti anyakönyvi kivonata
A temetést intéző okmányai: személyi igazolvány, lakcímkártya
Az ügyintézést követően minden okmányt, dokumentumot vissza adunk eredeti példányban a temetést intézőnek.
Amennyiban az iratok hiányosak, egyeztetés után kezdjük meg az ügyintézést.